Cara Buat Duit Dengan Klikjer : Pena Hijau
ANE 20230703 penyakit buag pinggang kronik ckd
Penyakit Buah Pinggang Kronik (CKD)
3 Jul 2023
ANE 20230703 penyakit buag pinggang kronik ckd
Penyakit Buah Pinggang Kronik (CKD)
3 Jul 2023
20231201 klikjer 01
icon follow us

Cara Buat Duit Dengan Klikjer | Klikjer adalah satu platform yang menghimpunkan pelbagai ebook yang dihasilkan oleh penulis-penulis yang berdaftar dengan klikjer.

Dalam ni ada berpuluh-puluh ebook yang boleh anda pilih untuk anda promosikan

20231201 klikjer 01

Komisyen yang ditawarkan adalah 50% bagi setiap jualan. Hukum jadi ejen affiliate boleh dibaca di Usrah Nurani.

Cara Mendaftar Sebagai Affiliate Klikjer

Langkah 1 : Klik pautan berikut – klikjer.com

Langkah 2 : Klik menu Affiliate -> Daftar/Log Masuk

20231201 klikjer 02

Langkah 3 : Klik butang Signup Now

20231201 klikjer 03

Langkah 4 : Isi semua maklumat yang diperlukan

20231201 klikjer 04

Langkah 5 : Semak emel berdaftar untuk pengesahan pendaftaran sebagai affiliate Klikjer

Selepas berjaya log masuk, anda boleh ke menu Training Materials untuk anda fahami dahulu program affiliate klikjer ni. Dalam ni ada video dan ebook yang boleh anda pelajari.

20231201 klikjer 05

Cara Nak Buat Promosi

Klikjer telah menyediakan marketing material yang boleh anda guna untuk tujuan promosi seperti video, banner, email template dan lain-lain.

Untuk dapatkan marketing material ni, anda login ke akaun affiliate klikjer anda dan klik pada menu Marketing Materials seperti gambar di bawah.

20231201 klikjer 06

Anda boleh gunakan marketing material ni untuk lakukan promosi sama ada di facebook, twitter, emel, whatsapp, blog dan lain-lain.

Kelebihan Affiliate Klikjer

  1. Keahlian Percuma. Tiada sebarang yuran dikenakan untuk daftar menjadi ahli affiliate, malahan anda juga tidak wajib untuk membeli sebarang produk apabila menjadi ahli affiliate
  2. Komisyen 50%. Setiap jualan yang dihasilkan dari link affilaite anda, anda akan menerima komisyen sebanyak 50% dari harga jualan produk tersebut.Ia adalah komisyen yang sangat tinggi.
  3. 1-Tier/Level Affiliate. Anda juga boleh rekrut ahli baru dan mempunyai orang bawahan (1 level sahaja). Setiap kali orang bawah anda membuat jualan, anda akan turut memperolehi komisyen sebanyak 5%.
  4. Produk Berkualiti. Sebelum menerbitkan sesebuah ebook, pihak Klikjer akan memastikan ebook tersebut melepasi piawaian “POWER” yang ketat bagi memastikan ebook tersebut betul-betul berkualiti tinggi.
  5. Bahan pemasaran disediakan. Setiap produk disertakan juga dengan bahan-bahan promosi yang menarik seperti banner, ayat iklan, artikel dan sebagainya. Ia akan memudahkan anda untuk promosi. Hanya perlu “copy & paste” sahaja.
  6. Komisen Auto-Payout. Komisen akan dikreditkan terus secara automatik pada setiap awal bulan. Dengan syarat komisen yang terkumpul sekurang-kurangnya RM30. Jadi, pastikan maklumat perbankan anda adalah tepat sewaktu mengisi borang pendaftaran.
  7. Refund Rate Hampir “ZERO”. Buat masa ini kadar refund rate Klikjer hanyalah 0.04% (berdasarkan data jualan tahun 2021). Disebabkan itu, kejadian komisyen ada ditarik balik disebabkan pembeli meminta refund hampir berlaku.
  8. Group Support Disediakan. Klikjer menyediakan group bantuan dan sokongan kepada para affiliate menerusi telegram dan juga facebook group. Anda juga boleh dapatkan tips serta bantuan jika ada sebarang pertanyaan tentang program affiliate klikjer ni.
  9. Latihan dan Panduan Disediakan. Klikjer juga ada menyediakan panduan dalam bentuk ebook dan juga video tutorial untuk membantu anda memahami dengan lebih lanjut tentang program affiliate klikjer di samping dapat memantapkan lagi skill marketing dan promosi anda.

Selamat mencuba.

alkhudhri
alkhudhri
Semoga artikel ini dapat memberi info kepada pembaca. Penulis sangat mengalu-alukan pembaca untuk memberikan komen, like atau kongsikan di mana-mana media sosial. Terima Kasih.
Cara Buat Duit Dengan Klikjer
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more