Kategori Diari : Pena Hijau - Hijaukan Bumi Allah ♡ Alkhudhri.com

Diari

17 Jan 2021
20210117-kenangan-praktikal-mpkb
TQ Bro Promot
Biasa la.. waktu kerja tak layan mana handphone ni. Lebih-lebih lagi bulan ni sibuk sikit memandangkan Sistem iSPEKS pun baru […]
10 Jan 2021
20210110-majlis-pelancaran-ispeks
Plan B Majlis Pelancaran iSPEKS
Pagi tadi kalau ikut perancangan asal, dalam Majlis Pelancaran Go Live iSPEKS nak buat gimik yang mana YB Dato’ Pegawai […]
1 Dec 2020
20201201-kk-wakaf-che-yeh
Ujian Saringan Kedua Covid-19
Semalam (30 Nov), setelah beberapa hari menunggu Inspektor Kesihatan a.k.a IK datang ke rumah tapi tak jugak datang (elok gak […]
28 Nov 2020
Pengalaman Buat Swab Test
Hari ni dah masuk hari kelapan negeri Kelantan melalui Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) yang bermula pada 21 November 2020. […]
18 Nov 2020
Video Perkahwinan
Sempena bulan November ni, bulan di mana aku menamatkan zaman bujang pertamaku (ada 3 lagi masih kosong).. aku nekad nak […]
15 Nov 2020
20201115-restoran-warisan-rasa
Jom Makan Pagi di Restoran Warisan Rasa
Hari ni last cuti panjang 5 hari. Mula daripada cuti sempena Hari Keputeraan Sultan Kelantan 11-12 Nov (Rabu & Khamis) […]
30 Aug 2020
20200829 - birthday wish 01
Terima Kasih 29082020
29 Ogos merupakan hari ke-241 (242 bagi tahun lompat) dalam kalendar Masihi dan 124 hari sebelum masuknya tahun yang baharu […]
9 Aug 2020
20200809 - alya denggi
Hari Kelima di Wad 4
Pagi ni Omma ada kirim lempeng, makanan pagi kegemaran Alya. Kalau buat lempeng tu.. memang kena potong slices macam pizza. […]
8 Aug 2020
20200808 - wad4
Hari Keempat Di Wad 4
11:03 am – Hari ni Alya masih lagi dalam Wad 4 HRPZ II. Aku tengok depan belakang kanan.. Semua peneman […]