Kategori Diari : Pena Hijau - Hijaukan Bumi Allah ♡ Alkhudhri.com

Diari

1 Jun 2021
20210601-vaksin-covid19-01
Pengalaman divaksin Covid19
Alhamdulillah.. hari ni dah masuk hari ke-3 divaksin COVID19 sejak 30 Mei 2021. Setakat hari ni, takda simptom macam demam, […]
12 Mei 2021
Salam Lebaran 1442
Salam lebaran buat pembaca blog Pena Hijau. Walaupun kita masih lagi menyambut lebaran dalam suasana pandemik Covid-19, ada yang tidak […]
12 Apr 2021
Komik Kung Fu Boy
Tengah duk belek-belek Muka Buku, tibe-tibe terpapar gambar komik legend dulu-dulu, Komik Kung Fu Boy. Terus teringat dekat arwah Tok, […]
8 Apr 2021
Ayam oh Ayam
Alkisahnya mula pelihara ayam ni sebab si Alya nak pelihara. Kebetulan juga pak sedara nak bagi ayam free sebab kekangan […]
31 Mac 2021
Cacing Kepanasan
Alkisahnya hari Ahad 28 Mac baru ni.. Aku ada memuat naik satu status whatsapp berbunyi “Gangguan seksual di tempat kerja […]
8 Mac 2021
Hari Pertama Sekolah Tahun 2021
24 Rejab 1442H / 08 Mac 2021 – Sengaja aku minta cuti hari ni. Maklum la cuti tahun ni tak […]
17 Jan 2021
20210117-kenangan-praktikal-mpkb
TQ Bro Promot
Biasa la.. waktu kerja tak layan mana handphone ni. Lebih-lebih lagi bulan ni sibuk sikit memandangkan Sistem iSPEKS pun baru […]
10 Jan 2021
20210110-majlis-pelancaran-ispeks
Plan B Majlis Pelancaran iSPEKS
Pagi tadi kalau ikut perancangan asal, dalam Majlis Pelancaran Go Live iSPEKS nak buat gimik yang mana YB Dato’ Pegawai […]
1 Dis 2020
20201201-kk-wakaf-che-yeh
Ujian Saringan Kedua Covid-19
Semalam (30 Nov), setelah beberapa hari menunggu Inspektor Kesihatan a.k.a IK datang ke rumah tapi tak jugak datang (elok gak […]