Menjana pendapatan online tanpa modal di 8share : Pena Hijau

Menjana pendapatan online tanpa modal di 8share

Wacana Ilmiah Sembang Politik – Bajet 2014
11 Nov 2013
Elak Bayar Cukai Dianggap Pengkhianat Negara – Najib
25 Nov 2013
Wacana Ilmiah Sembang Politik – Bajet 2014
11 Nov 2013
Elak Bayar Cukai Dianggap Pengkhianat Negara – Najib
25 Nov 2013
icon follow us

8Share – Malaysia Private Rewards Club merupakan sebuah laman web yang menyediakan perkhidmatan “Menjana Pendapatan secara online tanpa modal” dengan itu anda tak perlu risau kerana pendaftarannya adalah PERCUMA. Anda akan diberi percuma RM1 setelah anda berjaya mendaftar di laman web 8Share.
Cara menjana pendapatan online di 8Share.
Mungkin ada di antara anda masih bingung tentang bagaimana atau cara untuk memperolehi pendapatan online di 8Share. Disini saya ingin menjelaskan serba sedikit bagaimana ianya berfungsi.
Pertama, anda harus Mendaftar di 8Share — KLIK DISINI, selepas itu anda akan dibawa ke laman DASHBOARD dan Klik SPECIAL. Di ruangan SPECIAL anda akan diberi iklan-iklan yang akan anda promosikan nanti. Klik link iklan yang anda ingin promosikan. Selepas itu anda Share iklan tersebut di Facebook, Twitter atau laman sosial yang lain. Anda akan menerima RM0.20 setiap klik yang anda perolehi dari iklan tersebut. Nah cuma hanya untuk 1 klik, bayangkan jika anda mendapat 100-200 klik perhari? Di samping itu anda juga akan dibayar apabila anda mengajak kawan-kawan anda menyertai 8Share.
Bagaimanakah saya akan dibayar setelah mula menerima untung di 8Share?
Setelah keuntungan anda mencapai RM50, butang “Cash Out Now!” akan muncul di Dashboard anda. Sejurus menekan butang tersebut, anda harus mengisi borang termasuk butiran akaun bank, supaya pihak 8Share boleh mendeposit wang secara terus ke dalam bank akaun anda. Proses ini akan selesai dalam masa 30 hari.
Selamat menjana pendapatan secara online…
alkhudhri
alkhudhri
Semoga artikel ini dapat memberi info kepada pembaca. Penulis sangat mengalu-alukan pembaca untuk memberikan komen, like atau kongsikan di mana-mana media sosial. Terima Kasih.

Leave a Reply

Menjana pendapatan online tanpa modal di 8share
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more