Buat duit dengan Involve Asia : Pena Hijau
20200719 extrovert introvert ambivert personaliti
Introvert, Extrovert Dan Ambivert, Yang Mana Satukah Anda?
19 Jul 2020
Berbasikal hobi sihat
Jom Sihat Dengan Berbasikal
30 Nov 2020
20200719 extrovert introvert ambivert personaliti
Introvert, Extrovert Dan Ambivert, Yang Mana Satukah Anda?
19 Jul 2020
Berbasikal hobi sihat
Jom Sihat Dengan Berbasikal
30 Nov 2020
20200814 - involve asia
icon follow us

Kalau anda belum lagi memulakan bisnes online, inilah masanya!! Salah satu kerja dari rumah yang best dan cara buat duit online tanpa memerlukan modal besar (hampir tiada modal) adalah menerusi program affiliate atau affiliate marketing.

Secara amnya, pendaftaran untuk sertai mana-mana program affiliate adalah percuma. Tidak memerlukan modal permulaan. Anda tidak perlu bayar apa-apa untuk menyertai program jana income online menerusi affiliate ini. FOC bak kata orang. Pun begitu, anda kekal terikat dengan etika pemasaran serta terma syarat tertentu.

Selain daripada tu, melalui program affiliate, anda tidak akan mengalami risiko kerugian stok produk tidak terjual. Oleh kerana produk yang anda promosikan itu akan “dijual” oleh syarikat berkenaan, bermakna anda tak perlu

  • nak berbalas WhatsApp mesej ngan customer
  • membungkus atau mengepos produk
  • nak dulukan duit untuk membayar supplier
  • nak follow up
  • nak hantar tracking code
  • nak cek barang dah sampai ke belum

Tak perlu buat semua tu…. Yang anda perlu tahu, anda akan dibayar jika ada jualan!!

Senang je kan…

Sebab tu affiliate marketing ni sesuai sangat untuk ibu2 yang sibuk menguruskan anak, sesuai untuk student yang busy study, sesuai juga untuk anda yang bekerja sepenuh masa.

Nampak tak..?

Salah satu program affiliate yang percuma ialah Involve Asia yang dulunya dikenali sebagai ShopStylers. Nilai conversion agak tinggi juga kalau anda dapat cari jenama dan produk yang sesuai untuk dipromosikan (bergantung kepada platform promosi anda).

Untuk mula menjana income sampingan secara online menerusi program affiliate Involve Asia ini, terlebih dahulu anda perlu melalui proses pendaftaran rasmi sebagai seorang Publisher. Klik di sini untuk mendaftar.

Jika anda perlukan bimbingan, cara nak sertai atau cara nak daftar Involve Asia ni, anda boleh tinggalkan nama dan emel dibahagian komen untuk saya hubungi anda. boleh?

Sekian dulu. Jumpa lagi diperkongsian akan datang..

alkhudhri
alkhudhri
Semoga artikel ini dapat memberi info kepada pembaca. Penulis sangat mengalu-alukan pembaca untuk memberikan komen, like atau kongsikan di mana-mana media sosial. Terima Kasih.
Buat duit dengan Involve Asia
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more