Moga Diberi Kesembuhan Buat Adik Raudhatus Solehah : Pena Hijau

Moga Diberi Kesembuhan Buat Adik Raudhatus Solehah

Mencolek
Pencolekan Bekas Budak MARA 2022
16 Apr 2022
penang
Cuti Singkat Di Penang
10 Jun 2022
Mencolek
Pencolekan Bekas Budak MARA 2022
16 Apr 2022
penang
Cuti Singkat Di Penang
10 Jun 2022
adik raudah
icon follow us

Alkisah ptg semalam sambil-sambil duk tunggu backup website.. database.. aku belek-belek muka buku. Terpapar kisah adik Raudhatus Solehah binti Mohamad Rashidee. Kisah adik Raudah ni bermula sejak Januari tahun lepas lagi.

adik raudah

Masa mula-mula muncul dalam FB, adik Raudah ni dipakaikan baju raya awal. Timbul perasaan ingin tahu tentang kisah adik ni. Aku baca dari awal kisah adik Raudah.. Betapa kuatnya adik ni… Betapa tabah dan sabarnya papa mama adik Raudah dalam menghadapi ujian dari Allah. Last-last mata aku bergenang dengan air mata jantan. Nasib baik petang tu tak ada staff masuk bilik untuk jumpa aku.

Yang mana nak tahu kisah adik ni boleh baca catatan di FB pasangan Rashidee Abd Rashid dan Sabariyah Ismail. Sempena bulan Ramadhan yang mulia ni, jom kita sama-sama doa agar adik Raudhatus Solehah diberi kesembuhan, diberi kekuatan dan kesabaran pada pasangan ni. Amiin…

 

#Kemaskini
Adik Raudhatus Solehah telah menemui Penciptanya pada 1 Syawal 1443H bersamaan 2 Mei 2022 jam 12 tengahari. Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah untuk adik Raudah dan ketabahan buat ibu bapa serta keluarga adik Raudah.

alkhudhri
alkhudhri
Semoga artikel ini dapat memberi info kepada pembaca. Penulis sangat mengalu-alukan pembaca untuk memberikan komen, like atau kongsikan di mana-mana media sosial. Terima Kasih.
Moga Diberi Kesembuhan Buat Adik Raudhatus Solehah
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more